Kirsten Brohm er ny akademisk medarbejder i SHAPE

Fra januar 2023, er Kirsten Brohm den nye akademiske medarbejder i SHAPE. Hun vil have den ledende rolle i SHAPE's interne og eksterne kommunikation såvel som administrative opgaver i samarbejde med studentermedhjælper og SHAPE's centerleder.

Vi er glade for at kunne præsenere Kirsten Brohm som vores nye akademiske medarbejder hos SHAPE! Gennem de seneste år har Kirsten arbejdet i krydset mellem humaniore og digitalisering: både som akademisk medarbejder på diverse forskningsprojekter og som kandidat i Litteraturhistorie fra Aarhus Universitet.Senest har hun været tilknyttet forskningsprogrammet Human Futres, som SHAPE samarbejder med. Derudover har hun været en del af forskningsprogrammerne Digital Arts Initiative, Fabula-NET og Center for Humanities Computing.